fredag 27 februari 2009

fredag , & ont!

everybody lissen up! vet ni vem ja snackade med nyss eller!? Riiiicki så jävla cool vän, du är verkligen ägd i mina ögon. greaaaaat! du är min rocksnubbvän med peruk för att headbaaaanga!

förutom de så har ja bara suttit o skrivit ner de texter som flödat igenom mig. det som ja aldrig kan skrika ut till dig, men lita på mig den dagen kommer också. fan vill bara öppna hjärtat så grovt skrika mot dig fast samtidigt vila i dina armar. saknaden är så grov du anar inte, tiden bara tickar fast de kännts som att klockan stått still i evigheter. just nu känner jag mig bara hjälplös o kräver inget av dig. bara en grov förklaring till varför du vände mitt hjärta ut och in, upp & ner. ja kommer nog föralltid älska dig och vara fast vid din sida.

Inga kommentarer: